1 Mayıs 2012 Salı

İçimdeki No Min Woo Aşkı Bambaşka ♥

Düşündüm de kim ne derse desin, ne olursa olsun seviyorum ben bu adamı..Hatta ve hatta 2004 yılındaki halini bile seviyorum. Gerçekten seviyorum hemde nasıl oldu bilmiyorum ama son 7 ayda No Min Woo bağımlısı olup çıktım..

Önce Gumiho'da gördüm ve vuruldum...



Sonra sadece o oynadığı için Midas'ı izledim..(Yine olsa yine izlerim :D)








Sonra bir grup keşfettim adı TRAX..(Bir metal müzik bağımlısı olarak o grubu keşfettiğim gün hayatımın dönüm noktalarından olabilecek nitelikte..Grubun adı üyelerin sahne adlarının baş harflerinden oluşturulmuş..) 

Grup Üyeleri

Typhoon




Rose



Attack




X-mas



2004'de kurulan grubun şarkıları gerçekten mükemmel ama ne yazık ki Kore'de metal müzik dinlenmiyor ve grup günümüzde neredeyse pop denilebilecek şarkılar yapıyorlar..Ayrıca grup üyelerinden Rose ve Attack gruptan ayrıldı...



Grubun çıkış şarkısı..




Peki bütün bunların No Min Woo ile ne ilgisi var?

Şöyle ki inanılması çok zor olsa da grup üyelerinden Rose aslında No Min Woo'nun ta kendisi! :D




No Min Woo - Trap (My Girlfriend is a Gumiho OST )



Full House 2 Kore'de ağustos ayında yayınlanmaya başlayacak..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder